fredag 27 mars 2009

redheads have more fun!(?)

Well excuse me för de mindre blogguppehållet, jag vet att ni är många som följer min blogg (ca 2st)..!
Anyways, idag har jag haft en väl värd ledig dag. Den inleddes självklart med ett "sprinterpass" på löparbandet kl 09.00, precis som vanligt tog jag praktiskt taget hopplasteg bort till gymet (eller om jag möjligtvis tog bussen, minns inte så noga) och avnjöt en uuunderbart härlig timme bland fett och svett!

Det blev även en sväng bort till "skandinaviens modernaste köpcentrum" Entré där jag haft ett finger med i spelet. Efter en sväng där insåg man ju ganska snabbt att man inte längre är nitton. Det inser man bland annat när man automatiskt när man ser en flicka i tights och kort tshirt (alltså inget därimellan som skyler, exempelvis en kjol) tänker "men herregud, skyl skärten flicka". Iaf, summa summarum, jag kände mej gammal, fick en glimt av min inte alltför uppdaterade spegelbild och tänkte fan va du ser ut, här behövs de färg!
Det hela resulterade i att jag för cirkus fem minuter sen blev ett red head. Senast jag va red head var första året på gymnasiet...note to self, tidig 25årskris?

By the way, igår natt pågick de inbrottsförsök i lägenheten, whats up with that? jag trodde jag bodde på fina gatan!

Imon blire öl, ses då staffy?!

Puss o klem fina vän!

//idaho

2 kommentarer:

  1. Klart vi gör! ska klubba lite på nåt ballt ställe! haka på vettja om ni inte har andra planer! Apropå 25årskris så köpte jag ett par brallor som jag med stolthet och glädje mycket väl kunnat bära upp på gymnasiet. Dagens promenad resulterade i att div gymnasiebrudar skrattade åt mig. Det braiga var att jag inte brydde mig ett skit, vilket jag hade gjort då. Låång kommentar, ses imorn! jag ringer!

    SvaraRadera
  2. hahaha såhär i efterhand kan vi ju konstatera att tji fick gymnasiebrudarna! Dina nya byxor resulterade ju i pluspoäng hos brudarna på krogen! Staffan - gymnasiebrudarna 1 - 0

    SvaraRadera